Časté otázky
Proč je finální cena jiná než při objednání?
Cena při objednání produktů je orientační, protože balíčky připravujeme den před vyzvednutím. Naše výrobky prodáváme na váhu, a protože ani ten nejlepší řezník nenaporcuje na gram přesně, finální cenu nemůžeme sdělit dopředu.
Jak jsou výrobky připraveny?
Naše maso necháváme zrát 11 a více dní ve speciálním chladícím boxu a den před prodejem maso naporcujeme a rozdělíme do balíčků.
Maso v balíčcích je volně loženo, aby jste si ho mohli doma naporcovat podle vlastních potřeb. Steakové maso, pravou svíčkovou, veverku, líčka, ossobuco a mleté maso vakuujeme.
Jak výrobky skladovat a kdy konzumovat?
Veškeré výrobky je nutné skladovat v lednici, ideální teplota se pohybuje mezi 0° až 4° Celsia, jedná se o takzvanou „nulovou zónu”. Maso v této zóně může vydržet až týden.
Pokud víte, že výrobky nestihnete zkonzumovat, zamrazte je co nejdříve.
Jak ideálně převézt maso z prodejny domů?
Maso si od nás odnášíte vyhlazené na 2° Celsia. Přes letní dny je ideálním řešením si přivést termobox, nebo uzavíratelnou termotašku. V případě, že nemáte ani jedno k dispozici, tak doporučujeme ihned po zakoupení maso odvést a uskladnit v ledničce, nebo naporcovat a uložit do mrazáku.
Jak se platí za objednávku?
Za objednávku se platí až při vyzvednutí hotově, nebo platební kartou. Po dokončení objednávky tedy neplatíte, ale pouze vám zašleme potvrzovací e-mail.
Kde a jak se přebírá objednávka?
Produkty si objednáváte na určitý termín, v tento termín bude váš balíček připraven k převzetí u nás na farmě Metylovice 514.
Vše co si objednáte je závazné a je nutné vyzvednout osobně v daný termín. V případě, že se opravdu pro maso nemůžete dostavit, tak zavolejte dopředu a objednávku zrušíme, přesuneme na jiný termín, nebo vymyslíme jiné řešení, aby se k Vám maso dostalo.
Můžu si objednat do balíčku vlastní druhy masa?
Balíčky obsahují takové druhy masa, ze kterých se vaří v běžných českých rodinách. Před odesláním objednávky můžete v košíku upřesnit co v balíčku upřednostňujete jestli krk, nebo kližku a ze steakových mas vysoký roštěnec, nízký roštěnec, nebo falešnou svíčkovou.
Proč je finální cena jiná než při objednání?
Cena při objednání produktů je orientační, protože balíčky připravujeme den před vyzvednutím. Naše výrobky prodáváme na váhu, a protože ani ten nejlepší řezník nenaporcuje na gram přesně, finální cenu nemůžeme sdělit dopředu.
Jak jsou výrobky připraveny?
Naše maso necháváme zrát 11 a více dní ve speciálním chladícím boxu a den před prodejem maso naporcujeme a rozdělíme do balíčků.
Maso v balíčcích je volně loženo, aby jste si ho mohli doma naporcovat podle vlastních potřeb. Steakové maso, pravou svíčkovou, veverku, líčka, ossobuco a mleté maso vakuujeme.
Jak výrobky skladovat a kdy konzumovat?
Veškeré výrobky je nutné skladovat v lednici, ideální teplota se pohybuje mezi 0° až 4° Celsia, jedná se o takzvanou „nulovou zónu”. Maso v této zóně může vydržet až týden.
Pokud víte, že výrobky nestihnete zkonzumovat, zamrazte je co nejdříve.
Jak ideálně převézt maso z prodejny domů?
Maso si od nás odnášíte vyhlazené na 2° Celsia. Přes letní dny je ideálním řešením si přivést termobox, nebo uzavíratelnou termotašku. V případě, že nemáte ani jedno k dispozici, tak doporučujeme ihned po zakoupení maso odvést a uskladnit v ledničce, nebo naporcovat a uložit do mrazáku.
Jak se platí za objednávku?
Za objednávku se platí až při vyzvednutí hotově, nebo platební kartou. Po dokončení objednávky tedy neplatíte, ale pouze vám zašleme potvrzovací e-mail.
Kde a jak se přebírá objednávka?
Produkty si objednáváte na určitý termín, v tento termín bude váš balíček připraven k převzetí u nás na farmě Metylovice 514.
Vše co si objednáte je závazné a je nutné vyzvednout osobně v daný termín. V případě, že se opravdu pro maso nemůžete dostavit, tak zavolejte dopředu a objednávku zrušíme, přesuneme na jiný termín, nebo vymyslíme jiné řešení, aby se k Vám maso dostalo.
Můžu si objednat do balíčku vlastní druhy masa?
Balíčky obsahují takové druhy masa, ze kterých se vaří v běžných českých rodinách. Před odesláním objednávky můžete v košíku upřesnit co v balíčku upřednostňujete jestli krk, nebo kližku a ze steakových mas vysoký roštěnec, nízký roštěnec, nebo falešnou svíčkovou.